Veel gestelde vragen (FAQ)
Wanneer wordt mijn fiets bezorgd?
Je fiets wordt doorgaans binnen 2 werkdagen bezorgd. Een dag voordat je fiets wordt bezorgd ontvang je een Whatsapp bericht hierover.
Hoelaat wordt mijn fiets bezorgd?
Een tijdsindicatie voor bezorging kan pas op de dag van levering worden gegeven.
Woon je in regio Rotterdam? Dan bezorgen wij zelf je fiets en kan je voor het tijdstip van levering bellen met +316 8380 4090 (enkel via Whatsapp).
Woon je buiten regio Rotterdam? Bel dan op de dag van levering na 9:00 uur met het transportbedrijf Besseling op 088 885 5876 om de tijd van levering op te vragen.
Moet ik thuis zijn voor de levering?
Indien je een slot hebt besteld en je niet thuis bent bij levering wordt de fiets op slot gezet en de sleutel in je brievenbus achtergelaten.
Kan ik voor de bezorging van mijn fiets een tijdvak kiezen?
Nee, het is niet mogelijk om een tijdvak te kiezen voor de levering van je bestelling. De transporteur rijdt de route op basis van efficiëntie.
Een tijdsindicatie voor bezorging kan pas op de dag van levering worden gegeven.
Woon je in regio Rotterdam? Dan bezorgen wij zelf je fiets en kan je voor het tijdstip van levering bellen met +316 8380 4090 (enkel via Whatsapp).
Woon je buiten regio Rotterdam? Bel dan op de dag van levering na 9:00 uur met het transportbedrijf Besseling op 088 885 5876 om de tijd van levering op te vragen.
Kan ik mijn fiets ook ophalen bij een afhaalpunt?
Ja, het is mogelijk om de fiets af te halen bij ons magazijn in Rotterdam.
Er mist een accessoire bij mijn fiets
Wordt er een fiets geleverd zonder de accessoires die je erbij hebt besteld? Allereerst, excuses voor het ongemak.
Neem contact op met de klantenservice. Dan kunnen wij kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.