Veel gestelde vragen (FAQ)
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Je bestelling kan geannuleerd worden zolang de fiets nog niet is verzonden. Neem contact met ons op om te informeren of dit nog mogelijk is.
Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen?
Je kunt je adresgegevens nog veranderen zolang je fiets nog niet is verzonden. Neem contact met ons op om te informeren of dit mogelijk is.
Waar controleer ik de status van mijn bestelling?
Je kunt de status van je bestelling opvragen door contact met ons op te nemen via Whatsapp of bellen. Een dag voordat je fiets wordt geleverd ontvang je rond 17:00 uur bericht hierover. Op de dag van levering kan het tijdsvak van levering worden opgevraagd bij de transporteur. Zie deze pagina voor aanvullende informatie.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
Dat is gek! Waarschijnlijk heb je je e-mail adres verkeerd ingevoerd of is de bestelling niet juist doorgekomen. Neem contact op met de klantenservice en geef je bestelnummer door, dan zoeken we het uit.
Kan ik mijn huidige fiets inruilen?
Je kan je fiets niet bij ons inruilen voor een andere fiets, maar wel inleveren. Wij doneren dan namens jou €10,- aan het goede doel Stichting Natuur & Milieu.